Projekt marketingové komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Hýblová, Monika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33413
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, která je zaměřena zejména na možné budoucí zaměstnance. Současný stav je analyzován pomocí SWOT analýzy, polostrukturovaného rozhovoru a komunikačního mixu. Z výsledků analýzy vychází projekt, jehož cílem je komplexně zlepšit marketingovou komunikaci směrem k veřejnosti, kde je potenciál budoucích zaměstnanců.
dc.format 94 s. (138 554 znaků)
dc.format.extent 2356526
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject krajský úřad cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject polostrukturovaný rozhovor cs
dc.subject uchazeč o práci cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Region Office en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Semi-structured Interview Job Applicant en
dc.subject Cost Analysis en
dc.subject Risk Analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje
dc.title.alternative Marketing Communication Project of the Region Office of Zlin Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2015-05-25
dc.description.abstract-translated The Master's Thesis is focused on marketing communication which is focused especially on possible future employees. The current situation is analyzed using SWOT analysis, semi-structured interview and communication mix. The project is based on the results of the analysis and its aim is to comprehensively improve the marketing communication towards public, where the potential of future employees lies.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39101
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
hýblová_2015_dp.pdf 2.247Mb PDF View/Open
hýblová_2015_vp.docx 24.20Kb Microsoft Word 2007 View/Open
hýblová_2015_op.docx 22.90Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account