dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Mikeš, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33414
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení stávající marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Analytická část je zaměřena na představení firmy a analyzování současné situace využívaných nástrojů marketingové komunikace. V práci byla provedena i analýza makroprostředí za pomoci PESTLE analýzy a analýza mikroprostředí s použitím Porterova modelu pěti konkurenčních sil, benchmarkingu, matice GE a SWOT analýzy. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán s návrhy a opatřeními vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace. Plán byl v závěru podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
163 s. |
|
dc.format.extent |
4719813 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
matice GE
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingového komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
matrix GE
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
tools of marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication project
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ingr, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a project to improve the present marketing communication for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, spol. s r. o. The thesis is divided into two parts, theoretical and analytical part. The theoretical part deals with defining the basic information of marketing and marketing communication. Analytical part is focused on the introduction of the company and analysing the current situation of marketing communication tools. In the thesis the analysis of macroenvironment is performed with the help of PESTLE analysis and microenvironment analysis using Porter´s model of five competitive strengths, benchmarking, GE matrix and SWOT. The analytical part also contains a project part which includes a communication plan with proposals and measures in order to improve marketing communications. At the end the plan is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39103
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|