Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Rektoříková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33426
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je nejprve charakterizována společnost K-Profi, spol. s r.o., dále je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza společnosti. Závěrečná část je věnována řešení nedostatků týkající se marketingových nástrojů prostřednictvím navrženého projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Navržený projekt by měl přispět k lepšímu využití nástrojů marketingové komunikace společnosti K-Profi, spol. s r.o. |
|
dc.format |
86 s. (106 682) |
|
dc.format.extent |
3049983 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
multilevel marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
dotace
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
multilevel marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
a client
|
en |
dc.subject |
subsidies
|
en |
dc.subject |
a loyalty program
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
The Project Focused on the Implementation of a New Marketing Communication Tool in K-Profi, spol. s r.o |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vojtasíková, Drahomíra |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the introduction of the new tools of marketing communication in the company K-Profi, spol. s r.o. Submitted work is divided into theoretical and practical part. In the first part of the thesis are included knowledge of the literature and Internet sites related to marketing communication tools focusing on the multilevel marketing. The practical part is divided into an analytic and project. In the analytical part is first characterized by the company-Profi, spol. s r.o., further analysis is performed for marketing communication tools and SWOT analysis of the company. The final part is devoted to addressing the shortcomings concerning the marketing tools through a proposed project that is subject to the time, cost and risk analysis. The proposed project should contribute to a better use of the tools of marketing communication company-Profi, spol. s r.o. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39121
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account