Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hradilová, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:31Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33436
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným stavem internetového marketingu v konkrétním tržním subjektu a předkládá inovační projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti internetového marketingu a utříděny nové trendy v tomto oboru. V praktické části je charakterizována společnost Dynamic English a je provedena řada analýz současného stavu marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing. Na základě těchto analýz byl vypracován komplexní projekt eliminující současné problémy a navrhující systematické řešení problematiky internetového marketingu, včetně konkrétních opatření s cílem dosažení vyšší konkurenceschopnosti. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.format.extent |
4250062 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
platba za proklik
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing ve vyhledávačích
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
internet advertisment
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
search engine optimizati-on
|
en |
dc.subject |
Pay Per Click
|
en |
dc.subject |
Search Engine Marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English |
|
dc.title.alternative |
Project of Effective Internet Marketing for the Dynamic English Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukašíková, Vladislava |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with current state of Internet marketing of a concrete market participant and presents an innovative project of how to solve imperfections. The theoretical part summarizes Internet marketing findings and elaborates on new trends in this field. The practical part characterizes the Dynamic English company. A series of analyses of current state of marketing communication focusing on Internet marketing has been completed. Based on these analyses a complex project has been carried out. This project eliminates current issues and proposes a systematic solution to Internet marketing inclu-ding concrete measures to achieve higher competitiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39137
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account