Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kotrla, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:31Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33437
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je diplomová práce věnována teoretickým pohledům na marketingovou komunikaci a její nástroje, čerpáno je z české i zahraniční literatury. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část diplomové práce se za použití situační analýzy zabývá analýzami vnějšího a vnitřního prostředí a také popisuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. K vypracování analytické části byly použity analýzy SWOT, PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Informace získané z analytické části jsou základem pro třetí část práce vypracování projektu na zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
103 |
|
dc.format.extent |
3025909 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Swot analýza
|
cs |
dc.subject |
Pest analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s five forces analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication for Company XY, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a project for the improvement of existing marketing communication in company XY ltd. The thesis is divided into three parts. In the first part the thesis is devoted to theoretical perspectives on marketing communication and its tools in, it is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is the basic for the creation of analytical and project part. The analytical part of the thesis, by using situational analysis, deals with the analysis of external and internal environment and also discusses the current state of communication activities in the company. SWOT analysis, PEST analysis and Porter´s five forces analysis were used to work out the analytical part. Information obtained from the analytical part is the basis for the third part - the development of a pro-ject to improve marketing communication in the company. Finally the project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39139
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account