dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Šindelářová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:32Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33440
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o nástrojích primární prevence rizikového chování na základních školách. Teoretická část práce je zaměřena na prevenci obecně i specifiky. Charakterizuje školní prevenci a její tvůrce, školní metodiky prevence, výchovné poradce, školní psychology a třídní učitele. Vymezuje také nejvíce vyskytované druhy rizikového chování, jako jsou šikana, kyberšikana, záškoláctví a popisuje návykové látky. Praktická část práce je realizována formou smíšeného výzkumu s žáky a školními metodiky prevence dvou základních škol. Výstupem tohoto výzkumu je srovnat názory žáků a školních metodiků prevence na realizovanou primární prevenci rizikového chování. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.format.extent |
2294019 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
Minimální preventivní program
|
cs |
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
školní primární prevence
|
cs |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
high risk behaviour
|
en |
dc.subject |
Minimum prevention programme
|
en |
dc.subject |
school methodist of prevention
|
en |
dc.subject |
school primary prevention
|
en |
dc.title |
Nástroje prevence ve školním prostředí |
|
dc.title.alternative |
Tools of Prevention in the School Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the prevention tools of high risk behaviour at primary schools. Theoretical part is focused on the prevention in general as well as specifically. It characterizes school prevention and its authors, school methodists of prevention, school counsellors, school psychologists and class teachers. It also defines the most occured types of high risk behaviour which are bullying, cyberbullying, thuancy and describes addictive substances. Practical part of this thesis is carried out in the form of mixed research with the pupils and two prevention methodist of two primary schools. The output of this reaserch will be to compare an opinion of the pupils and the prevention methodists on primary prevention of high risk behaviour. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
39142
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |