Projekt internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kresničerová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:32Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33442
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá oblastí internetové marketingové komunikace. Cílem této práce je navržení projektu pro zlepšení internetové marketingové komunikace včetně zhodnocení současného stavu společnosti. Teoretická část práce zahrnuje poznatky důležité pro vypracování konkrétního projektu a navržení jednotlivých marketingových nástrojů. V praktické části práce je popsána současná situace společnosti a na základě analýz je zpracován projekt, ve kterém jsou navržena efektivní opatření pro zlepšení aktuální situace společnosti. V závěru celé práce je zpracována časová, nákladová i riziková analýza celého projektu. |
|
dc.format |
106 s. (173 575 znaků) |
|
dc.format.extent |
2845399 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetová marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising on the internet
|
en |
dc.subject |
PPC advertising
|
en |
dc.subject |
searchengineoptimization
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.title |
Projekt internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Internet Marketing Communication of Z-STYLE CZ a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the field of internet marketing communication. The aim of this thesis is to propose a project to improve internet marketing communication, including appraisal the current state of company. The theoretical part includes important information for the preparation of a specific project and proposing the individual marketing tools. In the practical part describes the current situation of the company and based on analyzes prepared a project in which the proposed effective measures to improve the current situation of the company. In the end of the work is handled time, cost and risk analysis of the entire project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39146
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account