Projekt internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kresničerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:32Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:32Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33442
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá oblastí internetové marketingové komunikace. Cílem této práce je navržení projektu pro zlepšení internetové marketingové komunikace včetně zhodnocení současného stavu společnosti. Teoretická část práce zahrnuje poznatky důležité pro vypracování konkrétního projektu a navržení jednotlivých marketingových nástrojů. V praktické části práce je popsána současná situace společnosti a na základě analýz je zpracován projekt, ve kterém jsou navržena efektivní opatření pro zlepšení aktuální situace společnosti. V závěru celé práce je zpracována časová, nákladová i riziková analýza celého projektu.
dc.format 106 s. (173 575 znaků)
dc.format.extent 2845399
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject internetová marketingová komunikace cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Internet en
dc.subject internet marketing communication en
dc.subject advertising on the internet en
dc.subject PPC advertising en
dc.subject searchengineoptimization en
dc.subject social network en
dc.title Projekt internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s.
dc.title.alternative The Project of Internet Marketing Communication of Z-STYLE CZ a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the field of internet marketing communication. The aim of this thesis is to propose a project to improve internet marketing communication, including appraisal the current state of company. The theoretical part includes important information for the preparation of a specific project and proposing the individual marketing tools. In the practical part describes the current situation of the company and based on analyzes prepared a project in which the proposed effective measures to improve the current situation of the company. In the end of the work is handled time, cost and risk analysis of the entire project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39146
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kresničerová_2015_dp.pdf 2.713Mb PDF View/Open
kresničerová_2015_vp.docx 29.48Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kresničerová_2015_op.docx 28.54Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account