dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Burianová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:36Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:36Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33468
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem "Projekt zlepšení image Oddělení dětské hematologie FN Brno" zjišťuje stávající stav image daného oddělení. Cílem práce je image oddělení zlepšit a zvýšit tak spokojenost klientů s jeho službami a získání klientů nových. Problematika byla řešena pomocí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, na kterou navazovalo zjištění celkového image oddělení pomocí dotazníkového šetření pro pacienty. Poté byl sestaven projekt s návrhy činností, jak odstranit některé nedostatky oddělení, vyplývající jednak z analýzy SWOT, jednak z vyhodnocení dotazníkového šetření. Součástí projektu je uvedení hrozících rizik, časového harmonogramu dílčích činností a finančních nákladů. |
|
dc.format |
152 s. (210 240 znaků) |
|
dc.format.extent |
4808417 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
analytické metody
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing Management
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
Quantitative Marketing Research
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení image Oddělení dětské hematologie FN Brno |
|
dc.title.alternative |
Image Improvement Project of the Department of Pediatric Hematology, The University Hospital Brno |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis entitled "Image Improvement Project of the Department of Pediatric Hematology, The University Hospital, Brno" determines the current state of the image of the Department. The aim of the project is to improve the Department's image, increase customer satisfaction with its services and gain new clients. The work involves an analysis of the internal and external environment, followed by determining the Department's overall image by using a questionnaire survey for patients. The project then goes on to propose various activities aimed at resolving some of the Department's deficiencies, resulting partly from the SWOT analysis and from the evaluation of the patients' questionnaire. The project includes imminent risks, a time schedule of subtasks and expenses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39177
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|