Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s. |
Author: |
Valchářová, Petra
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro Nemocnici Atlas, a.s. za-měřeného na zlepšení konvenience. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku strategického marketingu, marketingového plánování a především marketingu ve zdravotnictví, jeho specifika včetně marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je nejprve představena Nemocnice Atlas, a.s., dále je zde vytvořena situační analýza. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt, v němž jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie a formulovány akční programy pro dosažení stanovených cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33512
|
Date:
|
2015-02-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
C
39243
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account