dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Urbancová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:50Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:50Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33517
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a. s. jako místa pro pořádání firemních meetingů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky z incentivního cestovního ruchu, o eventech v cestovním ruchu a také z analytických metod použitých v práci. Praktická část je věnována analýze současné úrovně incentivního cestovního ruchu v Lázních Luhačovice, a. s. Je zaměřena na její ekonomickou situaci, dispoziční možnosti pro incentivní cestovní ruch, samotné firemní meetingy a další analýzy potřebné k projektu. Praktická část také obsahuje projektovou část, která je zaměřena na zážitkové gastrovečery a také komunikační kampaň, což vede ke zvýšení počtu firemních meetingů a tím k hlavnímu cíli mé diplomové práce. Vše je doplněno kalkulacemi a ekonomickou a rizikovou analýzou celého projektu. |
|
dc.format |
93 s. (114649 znaků) |
|
dc.format.extent |
2202221 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní meetingy
|
cs |
dc.subject |
incentivní cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
zážitkové gastrovečery
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
corporate meetings
|
en |
dc.subject |
incentive tourism
|
en |
dc.subject |
experience gastronomic evenings
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.title |
Projekt na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a.s. jako místa pro pořádání firemních meetingů |
|
dc.title.alternative |
The Project to Raise Awareness of Spa Luhačovice as a Place for Corporate Meetings |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dědek, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a project to raise awareness of Spa Luhačovice as a place for corporate meetings. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes knowledge of incentive tourism, the event in tourism and the analytical methods used in the work. The practical part is devoted to analyzing the current level of incentive tourism in Spa Luhačovice as. On the economic situation, layout options for incentive tourism, with the corporate meetings and other analyzes required for the project. The practical part also includes the project section that focuses on experience gastronomic evenings and communication campaign leading to an increase in corporate meetings and that the main objective of my thesis. Everything is accompanied by calculations and economic and risk analysis of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39252
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|