Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.
Author: Mlčáková, Andrea
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o marketingovém mixu v maloobchodě, jehož předmětem podnikání je prodej nábytku a bytových doplňků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní poznatky o maloobchodě a nástrojích marketingového mixu, které se v maloobchodě využívají. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti J & H, spol. s r.o., analýzu jejího postavení na trhu a současného stavu maloobchodního mixu. Na základě získaných informací je pak vypracován projekt lepšího využití maloobchodního mixu ke zvýšení konkurenceschopnosti této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3369
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 5857


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mlčáková_2007_dp.pdfBlocked 3.130Mb PDF View/Open
mlčáková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
mlčáková_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account