Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Ježíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:46:45Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:46:45Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33732
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Práce je rozdělena na dvě části, v první části jsem se zaměřila na teoretický výklad týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingu hotelových služeb. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části se věnuji analýze hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna míra spokojenosti klientů s poskytovanými službami. Tyto výsledky slouží jako podklad pro následné návrhy a doporučení. |
|
dc.format |
74 s. (75 392 znaků) |
|
dc.format.extent |
1660525 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
kvalita služeb
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
hotel services
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
quality of service
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Services Provided at the Všemina Hotel |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drábek, Adolf |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my bachelor´s thesis is to analyse the services offered by the Hotel Všemina. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on theoretical explanation of the concepts of marketing, services marketing, tourism marketing and hotel service marketing. The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part. The practical part deals with the hotel analysis using SWOT analysis, PESTE analysis and Porter´s five forces analysis. Using a questionnaire survey, the degree of clients´ satisfaction with the offered services is discovered. These results serve as a basis for the subsequent suggestions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39553
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account