Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
Author: Křiváková, Jana
Advisor: Papadaki, Šárka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o systému řízení kvality, metodách a ná-strojích řízení kvality a řešení zákaznických reklamací obecně. Praktická část popisuje systém a metody řešení reklamací ve společnosti pomocí metody 8D reportu. Popisuje další použité nástroje a metody využívané při řešení reklamací ve společ-nosti. Závěr práce navrhuje možné zlepšení v procesu řízení reklamací a využití různých dalších metod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33749
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 39574


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křiváková_2015_dp.pdf 2.539Mb PDF View/Open
křiváková_2015_vp.docx 26.71Kb Microsoft Word 2007 View/Open
křiváková_2015_op.pdf 650.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account