Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. |
Author: |
Křiváková, Jana
|
Advisor: |
Papadaki, Šárka
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o systému řízení kvality, metodách a ná-strojích řízení kvality a řešení zákaznických reklamací obecně. Praktická část popisuje systém a metody řešení reklamací ve společnosti pomocí metody 8D reportu. Popisuje další použité nástroje a metody využívané při řešení reklamací ve společ-nosti. Závěr práce navrhuje možné zlepšení v procesu řízení reklamací a využití různých dalších metod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33749
|
Date:
|
2015-02-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
39574
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account