dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Jiráková, Bohdana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:59:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3381
|
|
dc.description.abstract |
Sebepojetí a sebehodnocení je významnou náplní období adolescence. Obraz sebe sama je tvořen na základě interakce jedince s bezprostředním okolím i světem, a to na základě jeho individuálních zkušeností. Ty získává především v rodinném prostředí, skupině, ke které patří a v neposlední řadě ve škole a třídě. Ve své práci jsem se zaměřila na monitorování úrovně sebepojetí a sebehodnocení šestnáctiletých žáků středních škol, a to formou dotazníku a řízeného rozhovoru. |
cs |
dc.format |
42 s. |
cs |
dc.format.extent |
306934 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2009 |
|
dc.subject |
Sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
sebedůvěra
|
cs |
dc.subject |
sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
adolescent
|
cs |
dc.subject |
rodina skupina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
Self-understanding
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
self-confidence
|
en |
dc.subject |
self-assurance
|
en |
dc.subject |
adolescent
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.title |
Sebehodnocení a sebepojetí šestnáctiletých žáků středních škol. |
cs |
dc.title.alternative |
Self-evaluation and self-perception 16-yeard-old high schooler's. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2007-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Self-approach and self-evaluation is an important substance of the age of adolescence. Self-approach of an adolescent is developed on the basis of the interaction of a person with his/her immediate environment upon his/her individual experience. This experience is mostly gained in family background, in the group to which he/she belongs and last but not least at school and in the class. In my work I focused in monitoring the self-understanding and self-evaluation level of 16-year-old students from secondary schools by way of a questionnaire and direct interview. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6628
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
sebevědomí
|
cs |
local.subject |
sebehodnocení
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
self-confidence
|
en |
local.subject |
self-evaluation
|
en |