Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení |
Author: |
Marčíková, Zuzana
|
Advisor: |
Tučková, Zuzana
|
Abstract:
|
Cílem této práce je analyzovat český franchisový trh v oblasti rychlého občerstvení. V teoretické části je definován pojem franchising a pojmy s ním související, popsána pozitiva a negativa spojené s podnikáním touto formou a nastíněna stručná historie franchisingu. Druhá část je zaměřena na informace o franchisingu v České republice a poslední kapitola se věnuje celkovému trhu s rychlým občerstvením. V úvodu praktické části je obecně posána situace na českém franchisovém trhu. Další kapitola už se věnuje konkrétní analýze trhu s rychlým občerstvením popisuje existující firmy na trhu, analyzuje jejich tržní potenciál a rozmístění po České republice. Poté je situace na trhu s rychlým občersvením vyhodnocena také SWOT analýzou. Na základě provedených analýz je celkovým výsledkem práce posouzení o možnosti vstupu nového konceptu na trh a určení kritérií za jakých je vstup na trh možný. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33850
|
Date:
|
2015-02-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
39718
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account