Záškoláctví jako sociálně patologický jev
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Bačáková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:07:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T02:07:15Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3403
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou záškoláctví u žáků 2. stupně základní školy. Teoretická část vychází z pojetí záškoláctví, jeho etiologie a klasifikace. Zabývá se také preventivními opatřeními v této oblasti. Praktická část se snaží zmapovat nejčastější důvody absence. |
cs |
dc.format |
58 s., 11 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
620695 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
povinná školní docházka
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
druhý stupeň
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
záškoláctví
|
cs |
dc.subject |
absence
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
school age
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.subject |
second grade
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
behaviour disorder
|
en |
dc.subject |
truancy
|
en |
dc.subject |
absence
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Záškoláctví jako sociálně patologický jev |
cs |
dc.title.alternative |
Truancy as social patholigic phenomenon |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2007-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with truancy problems at students who attend second grade of elementary school. Theoretical part comes out from the concept of absenteeism, its etiology and classi-fication. It also deals with preventive measures in this area. Practical part tries to map the most common reasons or motives of absence. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6773
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account