dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Migotová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:11:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T02:11:33Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3414
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je osvětlit, co je podstatou merchandisingu a z jakých činností se skládá. První, teoretická část je zaměřena na marketingový komunikační mix, především pak podporou prodeje a hlavní složky merchandisingu, tzv. D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, merchandising). Obsahem praktické části je představení společnosti Opavia - LU a jejích merchandisingových aktivit. Cílem je na základě analýzy současných merchandi-singových aktivit najít cestu ke zlepšení stávající úrovně servisu a vytvořit nová pravidla merchandisingového servisu, které bude muset merchandiser společnosti Opavia - LU do-držovat. |
cs |
dc.format |
61 s., 22 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
7485013 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.06.2037 |
|
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
merchandiser
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
umístění
|
cs |
dc.subject |
POS materiál
|
cs |
dc.subject |
hlavní a druhotné umístění
|
cs |
dc.subject |
FIFO
|
cs |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
merchandiser
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
placement
|
en |
dc.subject |
POS material
|
en |
dc.subject |
principal and secondary placement
|
en |
dc.subject |
FIFO
|
en |
dc.title |
Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of merchandising activities of company Opavia - LU, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2007-06-15 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-06-15 |
* |
dc.description.abstract-translated |
The objective of this bachelors work is to enlighten what is the substance of merchandising and explain which activities compose merchandising. First theoretical part is focused on marketing communication mix, first of all sales support and main components of merchan-dising so called D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, and merchandising). The content of the practical part is the presentation of Opavia - LU company and its merchandising activities. The purpose is upon analysis of present merchandising activities to find out pos-sibilities for improvement and create complete manual, list of activities that merchandiser working for Opavia - LU must execute. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
* |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
5711
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
E |
|