Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Jandová, Martina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34312
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá prvním ročníkem reálné módní události s názvem Fashion LIVE. Řeší její možnosti vstupu na český trh a zároveň definuje účel a cíl akce k jehož pochopení je nutné porozumět problematice konkurenceschopnosti pomalé módy v České Republice, kterou kriticky konfrontuje s nadnárodními módními ře-tězci. Cílem práce je navrhnout smysluplný kreativní koncept reálného projektu Fa-shion LIVE, který se uskuteční v září 2015 v Praze.
dc.format 65
dc.format.extent 1979256
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odevni prumysl cs
dc.subject módní marketing cs
dc.subject rychlá móda cs
dc.subject pomalá móda cs
dc.subject PR cs
dc.subject event mar-keting cs
dc.subject módní přehlídka cs
dc.subject 5W cs
dc.subject popup store cs
dc.subject módní návrhář cs
dc.subject fashion LIVE cs
dc.subject fashion industry en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject fast fashion en
dc.subject slow fashion en
dc.subject PR en
dc.subject fashion show en
dc.subject event marketing en
dc.subject 5W en
dc.subject popup store en
dc.subject fashion designer en
dc.subject fashion LIVE en
dc.title Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
dc.title.alternative The Fashion Live Event and its Potential to Entry the Czech Fashion Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis addresses the first edition of the real event named Fashion LIVE. The work focuses on the perspective of the Fashion LIVE entry into the Czech fashion market and also defines the purpose and objective of the event. For the purpose of this thesis it is important to criticaly confront slow fashion with fast fashion chains and understand the reasons for the low competitiveness of slow fashion in the Czech Republic. The objective is to design a meaningful creative concept of a real project Fashion LIVE, which will be held in September 2015 in Prague.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40462
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
jandová_2015_dp.pdf 1.887Mb PDF View/Open
jandová_2015_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
jandová_2015_op.pdf 719.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account