Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:11Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:11Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34323
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem se věnuje pojmům jako je reklama obecně, reklama venkovní a internetová, charakteristice pojmů sexismus a gender, jejich výskytu v reklamě a také účinnosti těchto motivů. Dále se zabývá historií a fungováním oční kamery, jejími různými typy a možnostmi využití. Praktická část představuje výsledky výzkumu realizovaného měřením reakce na statické reklamy oční kamerou v kombinaci s hloubkovými rozhovory. Cílem praktické části je vyhodnocení výsledků měření, vyvození závěrů a doporučení týkajících se efektivity využití sexistických motivů v reklamě. |
|
dc.format |
69 st. (74 468 znaků) |
|
dc.format.extent |
3998259 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
oční kamera
|
cs |
dc.subject |
sexismus
|
cs |
dc.subject |
on-line
|
cs |
dc.subject |
outdoor
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
gender
|
cs |
dc.subject |
žena
|
cs |
dc.subject |
muž
|
cs |
dc.subject |
stereotyp
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
eye tracker
|
en |
dc.subject |
sexism
|
en |
dc.subject |
on-line
|
en |
dc.subject |
outdoor
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
gender
|
en |
dc.subject |
woman
|
en |
dc.subject |
man
|
en |
dc.subject |
stereotype
|
en |
dc.title |
Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Sexist Motives in Advertising on its Consumer Perception |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the bachelor thesis The influence of sexist motives in advertising on its consumer perception is devoted to terms such as advertising in general, outdoor and online advertising, the characteristics of sexism and gender, their appearance in advertising and the effectiveness of these motives. It also deals with the history and the way eye tracker works, it briefly introduces various types of eye trackers and possibilities that come with using one. The practical part presents results of a research conducted by measuring the response to a static advertising by an eye tracker in combination with interviews. The aim of the practical part is to evaluate the results and come to conclusion and recommendations regarding the effectiveness of the use of sexist motives in advertising. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40473
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account