dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Pospěch, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:16Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:16Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34351
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vztahem středoškolské mládeže k poslechu rádia a reklamních rozhlasových spotů. Teoretická část se podrobně věnuje teorii rozhlasu, jeho zařazení v rámci integrované marketingové komunikace a důležitým parametrům reklamních roz-hlasových spotů (délka, obsah, forma, atp.). Účelem práce je určit vývoj percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže za poslední dva roky pomocí komparativní metody. Srovnány jsou údaje dotazníkového šetření roku 2013 s hodnotami roku 2015. Na základě tohoto vývoje předkládá autor návrh podoby efektivního rozhlasového reklamního spotu, který cílí na mladé publikum. |
|
dc.format |
68 s. (106 757 znaků) |
|
dc.format.extent |
2289941 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
rádio
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
spot
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
percepce
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní metoda výzkumu
|
cs |
dc.subject |
dotazní-kové šetření
|
cs |
dc.subject |
komparativní metoda
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
radio advertising campaign spot
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
quantitative research methods
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
comparative method
|
en |
dc.title |
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže |
|
dc.title.alternative |
High School Students and their Perception of Radio Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis after to a high school students´perception of radio and radio adverti-sing. In the theoretical part, the topics such as theory of radio, its place withing integrated marketing communication or important attributes of advertising in radio are described. For purpose of the definition of development of perception radio advertising in last two years, there is used a comparative method. Author compares numbers of quantitative re-search 2013 and 2015. Based on this comparison, author recommends a form of perfect radio advertising which targets to young audience. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40519
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|