Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Pospěch, Daniel
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:16Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:16Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34351
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vztahem středoškolské mládeže k poslechu rádia a reklamních rozhlasových spotů. Teoretická část se podrobně věnuje teorii rozhlasu, jeho zařazení v rámci integrované marketingové komunikace a důležitým parametrům reklamních roz-hlasových spotů (délka, obsah, forma, atp.). Účelem práce je určit vývoj percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže za poslední dva roky pomocí komparativní metody. Srovnány jsou údaje dotazníkového šetření roku 2013 s hodnotami roku 2015. Na základě tohoto vývoje předkládá autor návrh podoby efektivního rozhlasového reklamního spotu, který cílí na mladé publikum.
dc.format 68 s. (106 757 znaků)
dc.format.extent 2289941
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject rádio cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject spot cs
dc.subject publikum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject percepce cs
dc.subject reklama cs
dc.subject kvantitativní metoda výzkumu cs
dc.subject dotazní-kové šetření cs
dc.subject komparativní metoda cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject radio en
dc.subject radio advertising campaign spot en
dc.subject audience en
dc.subject communication en
dc.subject perception en
dc.subject advertising en
dc.subject quantitative research methods en
dc.subject questionnaire en
dc.subject comparative method en
dc.title Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
dc.title.alternative High School Students and their Perception of Radio Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis after to a high school students´perception of radio and radio adverti-sing. In the theoretical part, the topics such as theory of radio, its place withing integrated marketing communication or important attributes of advertising in radio are described. For purpose of the definition of development of perception radio advertising in last two years, there is used a comparative method. Author compares numbers of quantitative re-search 2013 and 2015. Based on this comparison, author recommends a form of perfect radio advertising which targets to young audience.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40519
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
pospěch_2015_dp.pdf 2.183Mb PDF View/Open
pospěch_2015_vp.doc 161.5Kb Microsoft Word View/Open
pospěch_2015_op.docx 125.6Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account