Interní komunikace vybrané organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace vybrané organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Trčková, Lenka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:19Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:19Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34373
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Interní komunikace vybrané organizace si klade za cíl analyzovat současné nastavení systému interní komunikace ve zvolené organizaci a podat návrhy pro případná zlepšení do budoucna. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska interní komunikace, její definice, nástroje, uţití v praxi i nejnovější trendy. Hlavní část práce je zaměřena na vyuţívané nástroje a shrnuje data získaná z výzkumu. Na základě zjištěných skutečností podává návrhy a doporučení.
dc.format 74
dc.format.extent 1809929
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject firemní časopis cs
dc.subject nástěnky cs
dc.subject eventy cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject tools of internal communications en
dc.subject corporate periodical en
dc.subject bulletin boards en
dc.subject events en
dc.subject corporate culture en
dc.subject employees en
dc.title Interní komunikace vybrané organizace
dc.title.alternative The Internal Communication of a Selected Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis called Internal Communication in selected organization aims to analyse current settings of the system for internal communication in chosen company and possibly suggest future improvements. In the beginning of this thesis there are defined theoretical resources of internal communication, its definition, its implementation, usage in practice and the newest trends as well. The main part focuses on ways of use and collects data outcoming from the research. The suggestions are given on the basis of the data detected in the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40547
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-17


Files in this item

Files Size Format View
trčková_2015_dp.pdf 1.726Mb PDF View/Open
trčková_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
trčková_2015_op.pdf 237.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account