Vytváření kurzu celoživotního vzdělávání přežití v neznámém terénu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytváření kurzu celoživotního vzdělávání přežití v neznámém terénu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Hudeček, František
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:23Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:23Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34392
dc.description.abstract Bakalářská práce definuje ve svém úvodu základní pojmy spojené s tématem. V následující kapitole se zabývá celoživotním vzděláváním, jeho vymezením, etapami a celoživotním vzděláváním v současnosti. Další část je zaměřena na vzdělávání dospělých, jejich vymezení a na motivaci dospělých k učení. Praktická část se zabývá deskripcí konkrétního edukačního pracoviště s cílem zjistit stav a možnosti dalšího v vzdělávání v oblasti přežití v neznámém terénu. Vyústěním praktické části je návrh na realizaci kurzu přežití v neznámém terénu pro rozšíření znalostí a dovedností osob zabývajících se krizovým managementem.
dc.format 57 s. (60033)
dc.format.extent 1403139
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject přežití cs
dc.subject education en
dc.subject lifelong education en
dc.subject further education of adults en
dc.subject survival en
dc.title Vytváření kurzu celoživotního vzdělávání přežití v neznámém terénu
dc.title.alternative The Establishing of the Lifelong Education Survival in the Unknown Area
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2015-06-15
dc.description.abstract-translated The bachelor work is, in the beginning, focused on defining the main terms. In the following chapter it deals with lifelong education, its characteristics, stages and lifelong education today. The next part of my work is focused on further education of adults, its characteristics and adult´s motivation for further education. In the practical part, there is solved the description of the particular educational workplace. The aim of this part is to explore the possibilities of the further education in the area of the survival in the unknown area regarding the current situation. At the end of this part you can find the suggestion for the future creation and realization of the survival course in the unknown area for the knowledge and ability extension of the people whose work is linked to the crisis management.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process Engineering en
dc.identifier.stag 40567
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-05-11


Files in this item

Files Size Format View
hudeček_2015_dp.pdf 1.338Mb PDF View/Open
hudeček_2015_vp.pdf 38.43Kb PDF View/Open
hudeček_2015_op.pdf 121.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account