Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Vaňous, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:24Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:24Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34401
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně" se zabývá problematikou vhodného zpracování protikuřáckého reklamního spotu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spojené s marketingem obecně, jako je komunikační mix, vznik a vývoj a další. Dále také pojmy spojené se sociálním marketingem, jeho vývojem a stručná historie a kulturní předpoklady konzumace tabáku. Praktická část poté popisuje protikuřácké spoty, jejich realizátory. Výzkum prováděný autorem této práce v roce 2015 poté analyzuje tyto spoty a výsledky jsou zde interpretovány. |
|
dc.format |
55 |
|
dc.format.extent |
2902961 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
protikuřácké kampaně
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
kouření
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
anti-smoking campaigns
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
smoking
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě |
|
dc.title.alternative |
Social Advertising Focusing for Anti-smoting Campaigns |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "Social Advertising Focusing for Anti-smoking Campaigns" deals with the appropriate processing of anti-smoking commercial. The theoretical part explains the basic concepts associated with marketing in general. (communication mix, development and history of marketing etc.) There are also concepts related to social marketing (development, brief history and cultural assumption of tobacco consumption. The practical part describes anti-smoking commercials and their implementers. Research, conducted by the author of this work and realized in 2015, after analyzes these spots and the results are interpreted there. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40576
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account