Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů |
Author: |
Krupicová, Hana
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotře-bitele se zaměřením na cílovou skupinu ve věku 50 let a více. Teoretická část stanoví teoretická východiska nákupního chování spotřebitele a analyzuje nabídkový leták jako nástroj komunikace. Poslední část se věnuje populaci seniorů jako rostoucímu segmentu spotřebitele. Praktickou část prezentuje výzkum vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotřebi-telů 50+ žijících v malém a velkém městě, porovnání a analyzování případných rozdílů mezi jejich nákupním chováním. Následuje porovnání výsledků výzkumu realizovaného ve velkém městě s odstupem jednoho roku, hledání případných změn v nákupním chování seniorů. V závěru jsou analyzována data získaná kvantitativním výzkumem prostřednictvím osobního dotazování v prodejnách společnosti Kaufland, jsou vyvozeny závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34543
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
40767
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account