Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Šuranská, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:56Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:56Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34586
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je popsat oblast sociálního marketingu, především pak sociální reklamy, a posléze analyzovat vybrané vzorky z dané oblasti. Teoretická část se věnuje právě sociál-nímu marketingu a reklamě, jejich historii a současnému postavení oproti jiným příbuzným oborům. Dále představuje v reklamě užívané apely a triky, jejich specifika, výhody a naopak úskalí. Teoretická část se zabývá v prvé řadě tématem adopce zvířat z útulku. Zejména pak současné situaci v České republice a ve Spojených státech amerických. Posléze je zde analyzována desítka vybraných reklam právě z výše zmíněných zemí. V projektové části je rozebírána současná situace reklam upozorňujících na tento problém v tuzemsku a navržena kampaň, jejímž cílem je informovat veřejnost o možnosti adopce útulkového zvířete. |
|
dc.format |
142139 |
|
dc.format.extent |
5588683 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
formáty reklamy
|
cs |
dc.subject |
útulky pro zvířata
|
cs |
dc.subject |
osvojení
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
tištěná média
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
advertising appeals
|
en |
dc.subject |
advertising formats
|
en |
dc.subject |
animal shelters
|
en |
dc.subject |
adoption
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
print media
|
en |
dc.title |
Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí |
|
dc.title.alternative |
The Social Advertising in the Czech Republic and an Abroad |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to describe the field of social marketing, primarily social advertising, and analyze the chosen commercials from this field. The teoretical part is about social marketing and advertising, their history and their current role against similar fields. There are also presented advsertising appeal and tricks, their specifics, advantages and disadvantages, in the theoretical part. The practical part is about adoption from animal shelters. Especially the current situation in the Czech Republic and in the USA is described. Then there is ten chosen commercials (from the Czech Republic and the US) analyzed in the practical part. There is a suggested campaign in the project part, which goals is to inform a czech community about animal shelter adoption. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40830
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account