Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Šuranská, Eva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:56Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:56Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34586
dc.description.abstract Cílem práce je popsat oblast sociálního marketingu, především pak sociální reklamy, a posléze analyzovat vybrané vzorky z dané oblasti. Teoretická část se věnuje právě sociál-nímu marketingu a reklamě, jejich historii a současnému postavení oproti jiným příbuzným oborům. Dále představuje v reklamě užívané apely a triky, jejich specifika, výhody a naopak úskalí. Teoretická část se zabývá v prvé řadě tématem adopce zvířat z útulku. Zejména pak současné situaci v České republice a ve Spojených státech amerických. Posléze je zde analyzována desítka vybraných reklam právě z výše zmíněných zemí. V projektové části je rozebírána současná situace reklam upozorňujících na tento problém v tuzemsku a navržena kampaň, jejímž cílem je informovat veřejnost o možnosti adopce útulkového zvířete.
dc.format 142139
dc.format.extent 5588683
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject formáty reklamy cs
dc.subject útulky pro zvířata cs
dc.subject osvojení cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject emoce cs
dc.subject tištěná média cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject advertising formats en
dc.subject animal shelters en
dc.subject adoption en
dc.subject campaign en
dc.subject emotions en
dc.subject print media en
dc.title Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
dc.title.alternative The Social Advertising in the Czech Republic and an Abroad
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is to describe the field of social marketing, primarily social advertising, and analyze the chosen commercials from this field. The teoretical part is about social marketing and advertising, their history and their current role against similar fields. There are also presented advsertising appeal and tricks, their specifics, advantages and disadvantages, in the theoretical part. The practical part is about adoption from animal shelters. Especially the current situation in the Czech Republic and in the USA is described. Then there is ten chosen commercials (from the Czech Republic and the US) analyzed in the practical part. There is a suggested campaign in the project part, which goals is to inform a czech community about animal shelter adoption.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40830
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
šuranská_2015_dp.pdf 5.329Mb PDF View/Open
šuranská_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
šuranská_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account