Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie |
Author: |
Šindlářová, Lucie
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Cílem práce "Využití sociálních sítí se zaměřením na společnost České aerolinie" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro marketingové komunikace v aeroliniích. Úvodní teoretická část je věnována sociálním sítím a jejich využitelnosti pro účely marketingové komunikace, dále pak principům marketingové komunikace na sociálních sítích ve specifickém prostředí aerolinií. Praktická část je poté zaměřena na konkrétní letecké společnosti. Metodou komparativní analýzy je hodnocena efektivita jejich komunikace na sociálních sítích. V projektové části je následně představena komunikační strategie, která využívá zjištěných nedostatků coby příležitostí ke zlepšení, a zároveň se volně inspiruje některými aktivitami na sociálních sítích konkurenčních aerolinek s ohledem na reálné možnosti Českých aerolinií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34612
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
40865
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account