dc.contributor.advisor | Vízdal, František | |
dc.contributor.author | Oškrdal, Lubomír | |
dc.date.accessioned | 2010-07-15T03:01:52Z | |
dc.date.available | 2010-07-15T03:01:52Z | |
dc.date.issued | 2007-04-30 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/3529 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá vztahem učitel - student v prostředí střední školy. Věnuje se zvláštnostem aktérů středoškolského výchovně-vzdělávacího procesu, specifikům a problémům tohoto procesu z pohledu sociální pedagogiky. Pokouší se pojmenovat faktory ovlivňující vztah učitel - student a zároveň se snaží nastínit možnosti utváření tohoto vztahu. V ne poslední řadě se zamýšlý nad tím, jak je výuka ovlivněna pedagogickým vztahem. | cs |
dc.format | 40 s. | cs |
dc.format.extent | 331031 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Pouze v rámci univerzity | |
dc.subject | Adolescence | cs |
dc.subject | důvěra | cs |
dc.subject | emoce | cs |
dc.subject | empatie | cs |
dc.subject | interakce | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | konflikt | cs |
dc.subject | konformita | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | osobnost | cs |
dc.subject | postoj | cs |
dc.subject | respekt | cs |
dc.subject | rodina | cs |
dc.subject | sociální dovednosti | cs |
dc.subject | sociální inteligence | cs |
dc.subject | sociální role | cs |
dc.subject | sociální skupina | cs |
dc.subject | sociální status | cs |
dc.subject | student | cs |
dc.subject | styl výchovy | cs |
dc.subject | sympatie | cs |
dc.subject | škola | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | vzdělávací proces | cs |
dc.subject | vztah | cs |
dc.subject | Adolescence | en |
dc.subject | trust | en |
dc.subject | emotion | en |
dc.subject | empathy | en |
dc.subject | interaction | en |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | conflict | en |
dc.subject | konformity | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | personality | en |
dc.subject | attitude | en |
dc.subject | respect | en |
dc.subject | family | en |
dc.subject | social skills | en |
dc.subject | social inteligence | en |
dc.subject | social role | en |
dc.subject | social group | en |
dc.subject | social status | en |
dc.subject | student | en |
dc.subject | educational style | en |
dc.subject | sympathy | en |
dc.subject | school | en |
dc.subject | teacher | en |
dc.subject | educational process | en |
dc.subject | relation | en |
dc.title | Vztah učitel - student střední školy | cs |
dc.title.alternative | The relationship between teachers and students at secondary schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Mazánková, Libuše | |
dc.date.accepted | 2007-06-18 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with relation between teacher and student in the background of secondary school. Devotes to pecularities of acters in secondary educational process, specifics and problems with this process in the view of social pedagogy. It is trying to describe factors which influence the relation between teacher and student and at the same time outline possibilities how to create this relation. But not in the last line is thinking about how the education is influenced by pedagogical relation. | en |
dc.description.department | Institut mezioborových studií | cs |
dc.description.result | obhájeno | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/97 | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/220 | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.thesis.degree-program | Specialization in pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 1006397 | |
dc.date.assigned | 2006-04-30 | |
utb.result.grade | A | |
local.subject | středoškolští studenti | cs |
local.subject | středoškolští učitelé | cs |
local.subject | pedagogická komunikace | cs |
local.subject | secondary school students | en |
local.subject | secondary school teachers | en |
local.subject | communication in learning and scholarship | en |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
oškrdal_2007_bp.pdf | 323.2Kb |
View/ |
|
oškrdal_2007_vp.png | 32.00Kb | PNG image | |
oškrdal_2007_op.doc | 25.5Kb | Microsoft Word |
View/ |