dc.contributor.advisor |
Drábková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Klimšová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-05-11T13:04:59Z |
|
dc.date.available |
2016-05-11T13:04:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35316
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je najít a provést analýzu konkrétních persvazivních technik v novinových článcích, které se zaměřují na propagaci vybraných evropských destinací v britském a americkém seriózním tisku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, přičemž teoretická část definuje propagaci, reklamu, její funkce a image destinace. Dále je specifikována žurnalistika, noviny a britský a americký seriózní tisk. Poslední část teorie se věnuje persvazivním technikám na lexikální, syntaktické, figurativní a multimodální úrovni. Praktická část se mimo jiné zabývá funkcemi zjištěných persvazivních technik a komparací těchto technik v britském a americkém tisku. |
|
dc.format |
65 s. (114 680 znaků) |
|
dc.format.extent |
1735110 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
žurnalistika
|
cs |
dc.subject |
americké a britské noviny
|
cs |
dc.subject |
seriózní tisk
|
cs |
dc.subject |
persvazivní techniky
|
cs |
dc.subject |
lingvistická analýza
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
destination
|
en |
dc.subject |
journalism
|
en |
dc.subject |
American and British newspapers
|
en |
dc.subject |
serious press
|
en |
dc.subject |
persuasive techniques
|
en |
dc.subject |
linguistic analysis
|
en |
dc.title |
The Promotion of Selected European Travel Destinations in British and American Press: A Linguistic Analysis |
|
dc.title.alternative |
The Promotion of Selected European Travel Destinations in British and American Press: A Linguistic Analysis |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2016-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to find and analyze particular persuasive techniques in the newspaper articles focused on the promotion of selected European travel destinations in the British and American serious press. The thesis is divided into the theoretical and practical part, whereas the theoretical part defines promotion, advertising, the functions of advertising and the destination image. Further, journalism, newspapers and the British and American serious press are specified. The last part of the theory is devoted to the persuasive techniques on the lexical, syntactic, figurative and multimodal level. The practical part deals with the functions of the analyzed techniques and compare them in the British and American press. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
41759
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-06 |
|
local.subject |
časopisy anglicky psané
|
cs |
local.subject |
lingvistická analýza
|
cs |
local.subject |
persvaze
|
cs |
local.subject |
přesvědčování
|
cs |
local.subject |
turistika
|
cs |
local.subject |
English language journals linguistic
|
en |
local.subject |
analysis
|
en |
local.subject |
persuasion
|
en |
local.subject |
hiking
|
en |