Marketingové a PR aktivity při zakládání nového typu školy v ČR
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové a PR aktivity při zakládání nového typu školy v ČR |
Author: |
Fodorová, Ivana
|
Advisor: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstract:
|
V České republice dnes působí v oblasti terciálního vzdělávání bezmála tři stovky vzdělávacích institucí. Přesto je každý rok zhruba čtyřicet procent studentů, kteří se hlásili k dalšímu pomaturitnímu studiu a neuspěli. Nejenom tyto statistiky vedly Kanaďana Douglese Hajeka k tomu, aby založil v Čechách novou vzdělávací instituci Prague College. Tato škola nabízí odborné vzdělávání v angličtině, podle vzoru ostatních college běžných v zahraniční. V úvodu této diplomové práci se v úvodní části seznámíte se základní charakteristikou školství v České republice, zvláště se situací v terciálním vzděláváním a s teoretickými poznatky o marketingu a Public Relations služeb. Praktická část analyzuje dosavadní aktivity Prague College, popisuje jednotlivé použití nástrojů marketingu a PR a podává ucelený obraz o půlročním působení této školy na trhu. Na základě analýz získaných informací o škole byl vypracován projekt, který by měl škole sloužit jako návrh pro její budoucí náborové a komunikační aktivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35333
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2007
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
424
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account