Komunikační strategie firmy OSTROJ Opava, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy OSTROJ Opava, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Malchárková, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:04Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:04Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35341
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro akciovou společnost OSTROJ Opava. Tato firma podniká v oboru strojírenství a působí na průmyslovém trhu (B2B). Výroba firmy je rozdělena do sedmi procesně řízených divizí, které působí jako samostatné organizační jednotky. Práce je zaměřena na divizi Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby. Teoretická část práce se zabývá teorií corporate identity firmy a marketingových komunikací. Rovněž osvětluje pojem integrace marketingových komunikací. V praktické části je představena akciová společnost OSTROJ Opava, divize Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby. Dále je provedena analýza corporate identity firmy a analýza marketingových komunikací. Součástí praktické části je návrh komunikační strategie pro firmu OSTROJ Opava, a. s.. Obě analýzy i návrh komunikační strategie jsou zaměřeny na divizi Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby.
dc.format 100 s., 11 s. obr. příloh
dc.format.extent 502674
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject akciová společnost cs
dc.subject divize cs
dc.subject průmyslový trh cs
dc.subject strojírenství cs
dc.subject průmyslové zboží cs
dc.subject investiční celky cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject image cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject analysis en
dc.subject company en
dc.subject joint-stock company en
dc.subject division en
dc.subject business to business market en
dc.subject engineering en
dc.subject technical products en
dc.subject capital equipment en
dc.subject marketing communications en
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.title Komunikační strategie firmy OSTROJ Opava, a.s.
dc.title.alternative A communication strategy of a firm OSTROJ Opava, a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated A theme of this master thesis is „A communication strategy for a company OSTROJ Opava, a. s.'' This company carryies business in the field of engineering and on the market called B2B. Company is divided to eight production divisions, that make business like business strategy units. This thesis is aimed at The Mining Machines Division and The Loading Hydraulic Cranes Division. The theoretical part of this thesis deals with corporate identity of company, marketing communications theory and a conception of an integration of marketing communications too. Company OSTROJ Opava a. s., The Mining Machines Division and The Loading Hydraulic Cranes Division are present in a practical part of this thesis. A corporate identity of firm analysis, a marketing communications analysis and a communication strategy project are worked up. The both analysis and the project are aimed to The Mining Machinery Division and The Loading Hydraulics Cranes Divisions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 434
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account