Komunikační strategie firmy OSTROJ Opava, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Malchárková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:04Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:04Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35341
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro akciovou společnost OSTROJ Opava. Tato firma podniká v oboru strojírenství a působí na průmyslovém trhu (B2B). Výroba firmy je rozdělena do sedmi procesně řízených divizí, které působí jako samostatné organizační jednotky. Práce je zaměřena na divizi Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby. Teoretická část práce se zabývá teorií corporate identity firmy a marketingových komunikací. Rovněž osvětluje pojem integrace marketingových komunikací. V praktické části je představena akciová společnost OSTROJ Opava, divize Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby. Dále je provedena analýza corporate identity firmy a analýza marketingových komunikací. Součástí praktické části je návrh komunikační strategie pro firmu OSTROJ Opava, a. s.. Obě analýzy i návrh komunikační strategie jsou zaměřeny na divizi Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby. |
|
dc.format |
100 s., 11 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
502674 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
akciová společnost
|
cs |
dc.subject |
divize
|
cs |
dc.subject |
průmyslový trh
|
cs |
dc.subject |
strojírenství
|
cs |
dc.subject |
průmyslové zboží
|
cs |
dc.subject |
investiční celky
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
joint-stock company
|
en |
dc.subject |
division
|
en |
dc.subject |
business to business market
|
en |
dc.subject |
engineering
|
en |
dc.subject |
technical products
|
en |
dc.subject |
capital equipment
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie firmy OSTROJ Opava, a.s. |
|
dc.title.alternative |
A communication strategy of a firm OSTROJ Opava, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2005-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
A theme of this master thesis is „A communication strategy for a company OSTROJ Opava, a. s.'' This company carryies business in the field of engineering and on the market called B2B. Company is divided to eight production divisions, that make business like business strategy units. This thesis is aimed at The Mining Machines Division and The Loading Hydraulic Cranes Division. The theoretical part of this thesis deals with corporate identity of company, marketing communications theory and a conception of an integration of marketing communications too. Company OSTROJ Opava a. s., The Mining Machines Division and The Loading Hydraulic Cranes Division are present in a practical part of this thesis. A corporate identity of firm analysis, a marketing communications analysis and a communication strategy project are worked up. The both analysis and the project are aimed to The Mining Machinery Division and The Loading Hydraulics Cranes Divisions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
434
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-05 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account