Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o. |
Author: |
Randáček, Miroslav
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se snažím pojmout event marketing jako jeden z nepřehlédnutelných komunikačních nástrojů dnešní doby. Popisuji čím se konkrétně event marketing zabývá a přibližuji jednotlivé procesy, které jím procházejí. Tabáková společnost Imperial Tobacco CR, s. r. o. vnímá event marketing jako významný nástroj své komunikace. Její event marketingový projekt West Race Day se setkal s velkou oblibou nejen mezi fanoušky Formule 1, ale i mezi širokou veřejností, a proto se věnuji jeho průběhu konání, cílům a plánu propagace. V této práci se snažím v neposlední řadě poukázat na to, že v dnešní době vystupuje event marketing do popředí a představuje jinou, zábavnější formu marketingové komunikace a působení na zákazníka, která v sobě integruje pocit, že je člověk vtažen přímo do děje, podporuje interaktivitu mezi firmou (značkou) a zákazníkem a vytváří tím tak důležitou zpětnou vazbu, a zároveň oboustrannou komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35350
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
443
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account