Marketingové komunikace hudebního festivalu Hip Hop Kemp

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Hip Hop Kemp

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace hudebního festivalu Hip Hop Kemp
Author: Reindlová, Tereza
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Diplomová práce se věnuje hudebnímu festivalu Hip Hop Kemp a jeho marketingovým komunikacím. Popisuje jednotlivé cílové skupiny, specifika komunikace s nimi a využití možností komunikačního mixu. Srovnává propagaci festivalu s obdobně rozsáhlými ale jinak žánrově zaměřenými akcemi. Část práce se také věnuje otázce sporu mezi undergroundem a komercí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35353
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 24.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 446


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account