Návrh marketingové komunikace firmy EMPUS, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Synek, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:08Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35358
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je mezinárodní nákladní doprava a marketing. Společnost Empus byla založena v roce 1997 a od té doby se věnuje mezinárodní dopravě . Po vstupu České republiky do Evropské unie se trh dopravních služeb velice změnil. Pokud chtějí firmy zůstat úspěšné, měly by reagovat na tento fakt velice rychle. Firma Empus situaci podcenila a nyní hledá nejlepší řešení nastalé krize. Cílem práce je pomoci najít vhodná východiska. |
|
dc.format |
70 s., 25. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
1311628 |
|
dc.language.iso |
pt |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2007 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Doprava
|
cs |
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Služby
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Transport
|
en |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
Services
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace firmy EMPUS, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Proposal of marketing communication of the Empus company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2005-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this master thesis is international cargo transport and marketing. Empus company was estabilished in 1997 and since that time it has been dealing with International Transport. After the entrance of the Czech Republic into European Union the Market of Transportation Services has changed a lot. If firms intend to remain succesful they should react to this situation very quickly. Marketing communication also carryes a great importance in this aspect. Empus has underestimated this fact and now it is beeng seaking the best solution of this troublesome situation. The aim of this thesis is to help fhe firm to find it. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
451
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-08-15 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account