Komunikační strategie Strany zelených
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kulhánek, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Fojtová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:11Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:11Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35377
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je věnována problematice komunikační strategie menších politických stran. Cílem je ukázat možnosti využití poznatků z marketingových komunikací v politice. V teoretické části je vysvětlena úloha politických stran v demokratickém systému. Následně jsou popsány komunikační techniky, které může politický subjekt využít pro získání voličů. Pro aplikaci teoretických poznatků do praxe byla vybrána Strana zelených. Její dosavadní činnost byla podrobena analýze. Provedena byla i průzkumná sonda mezi voliči. Na základě výsledků byla vypracována komunikační strategie s konkrétními návrhy na jednotný vizuální styl, individuální i skupinové působení a na volební marketing. Přestože je projekt zpracován pro konkrétní politický subjekt, mohou z něj čerpat i jiné politické strany. |
|
dc.format |
81 s., 4 s.obr.příloh |
|
dc.format.extent |
516292 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politická strana
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
jednotný vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
volební marketing
|
cs |
dc.subject |
political party
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
election marketing
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Strany zelených |
|
dc.title.alternative |
Communication strategy of Strana zelených |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis examines the field of communication strategies of smaller political parties. The study explores possibilities of using marketing communication knowledge in politics. The theoretical part explains the role of political parties in a democratic system and describes communication techniques that are available to political subjects to attract voters. To test the application of the theoretical findings into practice the Green Party (Strana zelených) was chosen as a testing sample. Its recent activities were analysed and a probe into its electorate was carried out. A communication strategy with concrete suggestions for unified visual style, individual and group promotion and election marketing was worked out. Despite its focus on a concrete political subject, the findings of the project can be utilized by other political subjects as well. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
473
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account