Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem |
Author: |
Janečková, Barbora
|
Advisor: |
Gregarová, Magda
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce byla příprava komunikační strategie pro město Bystřice pod Hostýnem. Teoretická část vymezila nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace, public relations a veřejné správy a definovala základní východiska strategie. Praktická část práce sestávala z analýzy současných komunikačních aktivit města a jeho úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření, jeho interpretace a hledání příležitostí a hrozeb komunikace města ve vztahu k jednotlivým segmentům veřejnosti. Na základě výsledků rozboru byl navržen projekt komunikační strategie, stanoveny strategické cíle komunikace a vypracován plán k jejich postupnému dosažení. V závěru byla ověřena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené výsledky práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35383
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.05.2007
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
480
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account