Zavedení nového časopisu na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zavedení nového časopisu na trh |
Author: |
Kamenický, Petr
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Český tiskový trh je doslova zahlcen časopisy mnoha formátů. Trh se pro laiky zdá nepřehledný, přeplněný. Přesto lze na poli časopisů najít místa na trhu, která nejsou ještě obsazena a jsou pro vydavatelské domy natolik zajímavá, že investují peníze na obsazení konkrétního segmentu trhu čtenářů. Najít místo na trhu pánských titulů a úspěšně zavést nový časopis na trh – to jsou cíle, které jsem si stanovil v mé diplomové práci. V práci popisuji postup, jak by takové zavádění mělo v praxi a v českých podmínkách vypadat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35385
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
482
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account