Význam modelových situací pro formování profesních dovedností policistů České republiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šnitr, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Cardová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:04:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T03:04:25Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3538
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se věnuje problematice vzdělávání budoucích policistů. Nejprve popisuje učení všeobecně, a poté se podrobně věnuje vzdělávání výukovou formou modelových situací. Přibližuje, jak tato metoda přispívá k formování profesních dovedností policistů. V další části jsou uvedeny ukázky modelových situací s různým tématickým zaměřením. Ukázky jsou podrobně popsány a připojen je i výčet nejčastějších chyb studentů. |
cs |
dc.format |
49 s. |
cs |
dc.format.extent |
261928 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učení
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
prožitek
|
cs |
dc.subject |
policista
|
cs |
dc.subject |
profesní dovednosti
|
cs |
dc.subject |
modelové situace
|
cs |
dc.subject |
modelování
|
cs |
dc.subject |
hraní rolí
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
sebekontrola
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální vztahy
|
cs |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
experience
|
en |
dc.subject |
policeman
|
en |
dc.subject |
profession skills
|
en |
dc.subject |
model situation
|
en |
dc.subject |
modeling
|
en |
dc.subject |
role playing
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
self-control
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
social relations
|
en |
dc.title |
Význam modelových situací pro formování profesních dovedností policistů České republiky |
cs |
dc.title.alternative |
Significance of situations simulation to formatting professional skills of policemen in the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Souček, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2007-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the problem of future policemen education. It describes the education in general, firstly, and after that it shows the "model situation" education method in details. It explaines, how this method contributes to the formation of policemen's profession skills. Some examples of the model situations with various thematic directions are shown in the next chapter. The examples are described thoroughly and a list of the most common mistakes is attached, as well. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006450
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
profesní příprava
|
cs |
local.subject |
professional training
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account