Jak získat voliče a uspět či neuspět ve volbách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kulhánek, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Seifertová, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:16Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:16Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35403
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zaměřuji na komunikaci s voliči nejmenší parlamentní politické strany Unie svobody – Demokratické unie (US – DEU). Zabývám se public relations US – DEU jako prostředkem dobrých vztahů s veřejností. Hodnotím a popisuji volební kampaně v uplynulém roce 2004, volby a volební výsledky, které pro US – DEU dopadly velmi nepříznivě. Zamýšlím se i nad problematikou a příčinami, proč se právě US – DEU dostala pod hranici volitelnosti a zda je pro ni ještě na naší politické scéně prostor do budoucna, zdali má US - DEU v příštích volbách občanům co nabídnout, nebo je již definitivně odsouzena k zániku. |
|
dc.format |
88 s., 45s. tab.příloh |
|
dc.format.extent |
11336299 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
US - DEU
|
cs |
dc.subject |
Volby
|
cs |
dc.subject |
Volič
|
cs |
dc.subject |
Volební výsledky
|
cs |
dc.subject |
Komunikace s voliči
|
cs |
dc.subject |
Volební kampaň
|
cs |
dc.subject |
Uspět ve volbách
|
cs |
dc.subject |
US - DEU
|
en |
dc.subject |
The elections
|
en |
dc.subject |
The voter
|
en |
dc.subject |
Election results
|
en |
dc.subject |
Communisation with voters
|
en |
dc.subject |
The electioneering
|
en |
dc.subject |
Get in
|
en |
dc.title |
Jak získat voliče a uspět či neuspět ve volbách |
|
dc.title.alternative |
How to obtain votes and get in, or not |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis is specialized in a discussion with the voters of the smallest parliament party in the Czech Republic - Unie svobody - Demokratická unie (US - DEU). It deals especially with public relations of this party as a mean of good relation to public. I am going to evaluate the electioneering in 2004, the election and especially its result, which was unfavourable for this party. I think over the reason why the very US - DEU has got with the number of poll just below the limit that is necessary for participation in the Czech Parliament and how may future may be, i.e. wheather the party is capable to make an offer to its voters, or if it definitively converges to its end. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
500
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2005-04-29 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account