Jak získat voliče a uspět či neuspět ve volbách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak získat voliče a uspět či neuspět ve volbách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kulhánek, Ivan
dc.contributor.author Seifertová, Irena
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:16Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:16Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35403
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zaměřuji na komunikaci s voliči nejmenší parlamentní politické strany Unie svobody – Demokratické unie (US – DEU). Zabývám se public relations US – DEU jako prostředkem dobrých vztahů s veřejností. Hodnotím a popisuji volební kampaně v uplynulém roce 2004, volby a volební výsledky, které pro US – DEU dopadly velmi nepříznivě. Zamýšlím se i nad problematikou a příčinami, proč se právě US – DEU dostala pod hranici volitelnosti a zda je pro ni ještě na naší politické scéně prostor do budoucna, zdali má US - DEU v příštích volbách občanům co nabídnout, nebo je již definitivně odsouzena k zániku.
dc.format 88 s., 45s. tab.příloh
dc.format.extent 11336299
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject US - DEU cs
dc.subject Volby cs
dc.subject Volič cs
dc.subject Volební výsledky cs
dc.subject Komunikace s voliči cs
dc.subject Volební kampaň cs
dc.subject Uspět ve volbách cs
dc.subject US - DEU en
dc.subject The elections en
dc.subject The voter en
dc.subject Election results en
dc.subject Communisation with voters en
dc.subject The electioneering en
dc.subject Get in en
dc.title Jak získat voliče a uspět či neuspět ve volbách
dc.title.alternative How to obtain votes and get in, or not
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated My thesis is specialized in a discussion with the voters of the smallest parliament party in the Czech Republic - Unie svobody - Demokratická unie (US - DEU). It deals especially with public relations of this party as a mean of good relation to public. I am going to evaluate the electioneering in 2004, the election and especially its result, which was unfavourable for this party. I think over the reason why the very US - DEU has got with the number of poll just below the limit that is necessary for participation in the Czech Parliament and how may future may be, i.e. wheather the party is capable to make an offer to its voters, or if it definitively converges to its end.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 500
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-04-29


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account