Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Bajgarová, Ivana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:17Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:17Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35411
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá sociální reklamou vysílanou ve veřejnoprávní televizi. V České republice je poskytovatelem veřejnoprávního televizního vysílání Česká televize. Bakalářská práce charakterizuje zásady vysílání nekomerční televizní reklamy na obrazovce České televize, analyzuje pozici sociální reklamy ve srovnání s komerční reklamou, popisuje významné veřejně prospěšné televizní kampaně.
dc.format 59 s., 7 s. příloh
dc.format.extent 566357
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject veřejnoprávní televize - Česká televize cs
dc.subject komunikační kampaně veřejně prospěšných projektů cs
dc.subject Non-profit advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject Česká televize - statutary television en
dc.subject principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize en
dc.title Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize
dc.title.alternative Non-profit Advertising Broadcasted on Statutary Television
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelory work is aimed at non-profit advertising broadcasted on statutory television. In the Czech Republic, the statutory televisual broadcasting is provided by Česká televize. The bachelory work defines principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize, compares position of non-profit and commercial advertising and describes important public beneficial television campaigns.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 508
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account