dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Šůstková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:05:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:15Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3541
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání a návrh na zlepšení komunikační strategie. |
cs |
dc.format |
97 |
cs |
dc.format.extent |
2124616 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009 |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Univerzita v Janově
|
cs |
dc.subject |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
Keywords: Marketing communications
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
University of Genoa
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata University
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.title |
Analysis of marketing communication at the University of Genoa with comparison with Tomas Bata Univeristy in Zlin |
cs |
dc.title.alternative |
Analýza marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to study the theory and practice of marketing communication in the University of Genoa and compare it with the Tomas Bata University. The theoretical part explains some concepts of this topic such as universities, communicatons and marketing communication. The analysis presents the introdution of the universities, analyzes their marketing communication, a SWOT analysis and the results of the survey. The project part brings together an overview of the comparison and proposal of the improvement of the communication strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4919
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|