Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Divínová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:19Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:19Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35421
|
|
dc.description.abstract |
Erotická reklama je tématem práce a jejím hlavním cílem je pokus o vymezení hranice mezi „lechtivým'' a „obscénním'' v reklamě. Vedle definice pojmu erotická reklama, uvádí její možné vlivy a působení na recipienta. Důkladně se věnuje zobrazování lidského těla a jeho využití jako reklamního apelu. Zabývá se současným ideálem krásy a jeho přílišnou medializací. Uvádí některé výzkumy postojů k erotické reklamě a prostřednictvím etických kodexů způsob regulace reklamy v jednotlivých evropských zemích. Pomocí analýz čtyř tištěných reklam vymezuje kontinuum lechtivé – obscénní a snaží se o postižení jednotlivých prvků a výklad symbolů, které jsou při vytyčování této hranice důležité. |
|
dc.format |
47 s., 16 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
6166417 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
erotiká reklama
|
cs |
dc.subject |
lidské tělo
|
cs |
dc.subject |
ideál krásy
|
cs |
dc.subject |
medializace
|
cs |
dc.subject |
regulace reklamy
|
cs |
dc.subject |
lechtivý
|
cs |
dc.subject |
obscénní
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
erotic advertising
|
en |
dc.subject |
human body
|
en |
dc.subject |
beauty ideal
|
en |
dc.subject |
madialization
|
en |
dc.subject |
advertisement regulation
|
en |
dc.subject |
sugestive
|
en |
dc.subject |
obscene
|
en |
dc.title |
Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století |
|
dc.title.alternative |
From the suggestive to obscene - on the margin of "communicable" in advertising in 1990´s |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of the thesis is the erotic advertising and the aim is to specify the margin between the „suggestive'' and „obscene'' at advertising. In addition to the term definition „erotic advertising'', the thesis refers to its possible impacts and influences on a recipient. It attends to displaying of the human body and to its using as the advertising challenge properly. In this thesis the contemporary beauty ideal and its excessive medialization are deal with. Some attitudes researches on the erotic advertising and also the way of advertisement regulation by means of code of ethics in particular European countries are mentioned. The continuum suggestive – obscene is specified and particular elements and symbols that are for the setting out of this margin very important are explained through the analysis of four printed advertisements. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
519
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account