Vývoj AČRA do roku 2004

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj AČRA do roku 2004

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Nedvěd, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:24Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:24Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35442
dc.description.abstract Záměrem bakalářské práce bylo zmapování vzniku a vývoje Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA M.K.). Zdokumentoval jsem historii, vývoj, aktivity Asociace a představil strukturu a fungování. Zároveň jsem se snažil naznačit budoucí vývoj a řešení problematických otázek. Cílem práce bylo seznámení s AČRA M.K. a zmínění hlavních výhod této asociace.
dc.format 51 s., 29 s. textových příloh
dc.format.extent 1160847
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asociace cs
dc.subject reklamní cs
dc.subject agentura cs
dc.subject vznik asociace cs
dc.subject vývoj asociace cs
dc.subject problemy agentur cs
dc.subject výhody asociace cs
dc.subject struktura asociace cs
dc.subject historie asociace cs
dc.subject association en
dc.subject advertising en
dc.subject agency en
dc.subject establishment of asociation en
dc.subject developement en
dc.subject problem en
dc.subject benefits en
dc.subject structure en
dc.subject history en
dc.title Vývoj AČRA do roku 2004
dc.title.alternative Developement of AČRA till the year 2004
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated The purpose of my work was to analyse establishment and progress of Association of Czech Advertising Agencies and Marketing Communication. I documented here history, development and activity of the Association and presented structure and functioning. In this way I wanted to get acquianted with today´s problem and to recive from member agencies their point of view about state and progress in province of small and mid-sized agencies. The intent is to demonstrate main complex benefits of this Association.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 542
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account