Postavení rádia Evropa 2 na rozhlasovém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení rádia Evropa 2 na rozhlasovém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Ježek, Jan
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:28Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:28Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35463
dc.description.abstract Cílem práce bylo zařadit rádio do kontextu marketingových komunikací, popsat a zhodnotit výzkum měření poslechovosti rádií v České republice – Mediaprojekt, popsat historický vývoj rádia Evropa 2 a celkově zanalyzovat tento subjekt jak z pohledu posluchače, tak z pohledu zadavatele reklamní kampaně. Rozborem Mediaprojektu jsem dospěl k závěru, že je plně dostačujícím výzkumem pro potřeby dnešního rozhlasového i tiskového trhu. Analýza rádia Evropa 2 potvrdila její výjimečnost a silnou pozici na rozhlasovém trhu. Navrhovaná zlepšení mají charakter pouze drobných vylepšení, protože ze strany Evropy 2 nedochází k žádným závažnějším pochybením ani v programu, ani v propagaci.
dc.format 53 s.
dc.format.extent 1046040
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject rádio cs
dc.subject Evropa 2 cs
dc.subject rozhlasový trh cs
dc.subject Mediaprojekt cs
dc.subject radio en
dc.subject Evropa 2 en
dc.subject radio market en
dc.subject Mediaprojekt en
dc.title Postavení rádia Evropa 2 na rozhlasovém trhu
dc.title.alternative Positioning of radio Evropa 2 on the radio market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated The purpose of the thesis was to place radio as a medium into the context of marketing communication tools, analyze and evaluate the research of radio-listening rate in the Czech Republic - Mediaprojekt, describe the history and development of the radio Evropa 2 and make overall analysis of the subject from the point of view of both a listener and a client who assigns an advertising campaign. By the analysis of Mediaprojekt I have reached the conclusion that it is a fully sufficient research for the needs of the contemporary radio and print market. The radio Evropa 2 analysis has confirmed its exceptional role and strong position on the radio market. The proposed solutions can be characterized only as small improvements, since Evropa 2 proves that it is professional both in programme as well as in publicity.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 567
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account