Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Zwicker, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:33Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:33Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35492
|
|
dc.description.abstract |
Český filmový plakát vznikl na počátku devatenáctého století. Jeho podoba byla vždy ovlivňována momentální společenskou situací a ideologií. Zlatá éra českého filmového plakátu se datuje do krátkého údobí let 1964 – 1968. Do roku 1992 byly vytvářeny původní české návrhy i pro filmy, které k nám přicházely ze zahraničí. Na počátku devadesátých let český filmový plakát expandoval z tradičního prostředí kin také do videopůjčoven a maloobchodních prodejen. Dnes patří filmový plakát ke stále platným propagačním nástrojům, ale mimo klasických formátů se využívá i jeho dalších netradičních podob. Přes rozvoj ostatních propagačních médií je pravděpodobné, že se význam českého filmového plakátu v nejbližší budoucnosti nezmenší. |
|
dc.format |
107 s., 33 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
3914662 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
plakát
|
cs |
dc.subject |
český plakát
|
cs |
dc.subject |
filmový plakát
|
cs |
dc.subject |
POS
|
cs |
dc.subject |
POP
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
kinematografie
|
cs |
dc.subject |
videpůjčovny
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní prodej
|
cs |
dc.subject |
kino
|
cs |
dc.subject |
poster
|
en |
dc.subject |
Czech poster
|
en |
dc.subject |
film poster
|
en |
dc.subject |
POS
|
en |
dc.subject |
POP
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
cinematography
|
en |
dc.subject |
rental
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
cinema
|
en |
dc.title |
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo |
|
dc.title.alternative |
Czech film poster as the perculiar promotional creation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2005-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The tradition of the Czech movie poster was set in the beginning of the 19th century. Its form has always been influenced by the actual social situation and ideology. The short golden era of the Czech movie poster dates from 1964 until 1968. Until 1992 original Czech poster designs were made even for the foreign movies. In the beginning of the 90´s Czech movie poster spread from cinemas to video rentals and retail outlets as well. Up to the present day we consider movie poster still to be a significant promotion tool, but besides the classical formats many untraditional forms are being used. Despite the development of other promotion media it is likely that the significance of the Czech movie poster will not decrease in future. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
596
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account