Komunikační strategie pro ALCEDO-Středisko volného času Vsetín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Hlaváčová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:08:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T03:08:35Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3551
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je poukázat na důležitost komunikační strategie v oblasti nezisko-vého sektoru a vytvoření základů pro komunikační strategii příspěvkové organizace Alce-do - středisko volného času Vsetín. Teoretická část popisuje práci příspěvkových organiza-cí, marketing a komunikaci v oblasti služeb neziskového sektoru. Praktická část seznamuje s výsledky analýz z oblasti činnosti a nástrojů komunikace Alceda - střediska volného času Vsetín a jeho zákazníků. Projektová část zahrnuje konkrétní reformu v oblasti komu-nikace a public relations v příspěvkové organizaci Alcedo - středisko volného času Vsetín a strukturu opatření, která povedou k vytvoření nové komunikační strategie. |
cs |
dc.format |
77s., 3s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
919138 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
středisko volného času
|
cs |
dc.subject |
analýza SWOT
|
cs |
dc.subject |
allowance organization
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
leisure time centre
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro ALCEDO-Středisko volného času Vsetín |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy for ALCEDO-leisure time center Vsetin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this diploma work is to point out the importance of communication strategy in non-profit sector. Further goal is to propose a measure resulting in creation of communica-tion strategy of allowance organization Alcedo - leisure time center Vsetín. Theoretical part of this diploma work describes work of allowance organizations, marketing and com-munication in field of non-profit sector services. Practical part of this diploma work ac-quaints with results of analysis of activities and communication tools of Alcedo - leisure time center and their customers. Furthermore the author mentioned ways to make commu-nication and public relations of Alcedo - leisure time center more effective. Project part of this diploma work include concrete reform in field of communication and public relation of allowance organization Alcedo - leisure time center and structure of measures leading to creation of new communication strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4936
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account