Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o. |
Author: |
Zdražil, Tomáš
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Práce pojednává o hlavním propagačním materiálu společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. pro rok 2005 – Sales Packu (také označovanému jako prodejní materiál). Popisuje proces, který je nutný k vytvoření relevantního, úplného a užitečného nástroje podporujícího prodej produktů v segmentu přepravních služeb. Dává návod nejen na efektivnější vedení celého projektu, ale nastiňuje i nutnost inovace v elektronických médiích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35585
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
723
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account