Projekt strategie rozvoje regionu Slovácko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategie rozvoje regionu Slovácko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Mikulová, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:12Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:12Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35807
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je představit region Slovácko jako oblast pro využití cestovního ruchu v oblasti mototuristiky s návazností na cykloturistiku. V teoretické části je popsána teorie regionu, vymezení a dělení regionů dle jednotlivých charakteristik. Dále je popsána strategie regionu a čím se liší od strategie firmy. Velmi důležitou kapitolou je zpracování tématu regionální marketing, kde jsou popsány nástroje marketingového mixu. V části analytické jsou popsány přírodní, kulturní, historické i místní podmínky regionu. Jsou řešeny také problematiky jako je nabídka služeb, produktů. Tyto podklady sloužili pro vypracování SWOT analýzy. Z předchozích dvou částí vznikl námět na projekt, který řeší aktuální problém v regionu. Cílem práce bylo nastínit problematiku nynější situace regionu a navrhnout řešení této situace.
dc.format 85,32
dc.format.extent 1527207
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Region Slovácko cs
dc.subject strukturální fondy cs
dc.subject regionální politika cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject regionální marketing cs
dc.subject Region Slovacko en
dc.subject regional policy en
dc.subject SWOT analyses en
dc.subject region marketing en
dc.title Projekt strategie rozvoje regionu Slovácko
dc.title.alternative Project of Development Strategy of Region "Slovacko"
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrdina, Zdeněk
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma work is to introduce the region Slovácko as an area of using tourism in territory from motor to cycling. In the common part there is described region theory, define and division of regions according to the parameter. Next there is described region strategy and its dissimilarity from corporate strategy. Very important chapter is compile sources of region marketing, where are described instruments of marketing mix. In the analytic part there are described natural, culture, history and local conditions of region. There are described problems as a offer of services and products. These materials are for develop SWOT analyses. That project was born previous two aims of this diploma deals with an actual problem in the region. The aim of this work is rendered an account of the region present day situation and projected that situation project solves this situation.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 984
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account