Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Kocourková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:14Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:14Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35823
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů v členění na zvláštnosti spotřebního trhu a zvláštnosti průmyslového trhu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu a mezi významnými konkurenty. Zjistit, zda analyzovaná společnost používá efektivní komunikační prvky s potenciálními zákazníky, a jak lze tyto prvky využít pro zvýšení konkurenčních výhod vedoucí k dlouhodobé schopnosti obstát v na trhu. |
|
dc.format |
84 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1027224 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
postavení marketingu ve firmě
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
veletrhy a výstavy
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
potenciální zákazníci
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
position of marketing in the company
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
comunication mix
|
en |
dc.subject |
trade fair and small show
|
en |
dc.subject |
competitive strenght
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
potential customer
|
en |
dc.subject |
target market
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
The project of improvement of marketing tools for incease competetive MBG Ltd |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with position of marketing in business process. A first part is focused on description of marketing mix (4Ps) used on customer market and industrial trade. Marketing situation analysis is included in it and underlie for second part of the work. To identify main factors of success of company, to analyse contemporary position on the market and among competitors a others, it was the main task of my work. I found out useful in the analysis that effectively market segmentation is very important for company activities. If the product is effectively segmented a company will be able to promote the right products to reach the place where the consumer are. I was trying to find new advertising medium to keep a target market and how these promote tools should be used for long-term ability to stand up on competitive market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1000
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account