Projekt optimalizace CRM koncepce pro společnost Seznam CZ, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sodomka, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Popelka, Bronislav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:38Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36022
|
|
dc.description.abstract |
ZÁSADY PRO VYPRACOVÁNÍ: 1.Zpracujte literární rešerši k tématu CRM koncepce a jejího využití v podnicích se zaměřením na internetové služby. 2.Formulujte hypotézy a cíle diplomové práce. 3.Analyzujte stávající CRM koncepci ve společnosti Seznam CZ, a.s. a kvantifikujte ekonomické přínosy jejího fungování. 4.Vypracujte projekt optimalizace stávající CRM koncepce s využitím více alternativních řešení. 5.Verifikujte hypotézy a cíle diplomové práce 6.Prezentujte a ekonomicky zhodnoťte alternativy navrženého projektu spolu se závěrečnými doporučeními. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.format.extent |
844462 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
implementace systemu CRM
|
cs |
dc.subject |
strategie CRM
|
cs |
dc.subject |
proces planovani CRM
|
cs |
dc.subject |
fáze projektu CRM
|
cs |
dc.subject |
analýza CRM
|
cs |
dc.subject |
implementace CRM
|
cs |
dc.subject |
implementation of CRM
|
en |
dc.subject |
analyzes of CRM
|
en |
dc.subject |
strategy of CRM
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace CRM koncepce pro společnost Seznam CZ, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Project of optimalization of CRM conception for the comapny Seznam CZ, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prstek, Lukáš |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
I dealed with the solution of customer relationship management (CRM) in the company Seznam CZ, a.s. in my thesis. This thesis work describes general problematic of customer relationship management in its theoretical part. I worked out in the analytical part the analysis of the current situation of CRM system in this company. I tried to optimize the current system on the basis of gained results and to propose improvements and recommendations for more efective system that could move forward the current customer relationship management. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1239
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account