Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ohnoutková, Silvie
|
|
dc.contributor.author |
Bartošíková, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:52Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:52Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36154
|
|
dc.description.abstract |
Diplomové práce se zabývá řešením projektu analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku. První část práce je věnována konfrontaci idejí, hypotéz a dostupných literárních pramenů. Zaměřuje se na databázový marketing, řízení obchodních procesů (CRM), telemarketing a v neposlední řadě ukazuje na potřebu vzdělávání. Další díl diplomové práce uvádí diagnózu projektu spolu s cílem projektu. Závěrečná část obsahuje samotné řešení projektu s celkovým shrnutím. |
|
dc.format |
76 s., 6 s. příloh |
|
dc.format.extent |
919336 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Databázový marketing
|
cs |
dc.subject |
firemní databáze zákazníků
|
cs |
dc.subject |
CRM koncepce
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
call centrum
|
cs |
dc.subject |
Database marketing
|
en |
dc.subject |
service database consumer
|
en |
dc.subject |
CRM conception
|
en |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
call centre
|
en |
dc.title |
Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku |
|
dc.title.alternative |
The project of analytical support of educational courses implementation for effective management of company´s economics |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sodomka, Petr |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work deals with the method of solution in the project of analytical support of educational courses implementation for effective management of company’s economics. The first part of this work is devoted in confrontation of ideas, hypothesis and accessible literary sources. It intends on database marketing, conducting of business process, telemarketing and last but not leat shows the necessary of education. Next part of the diploma work presents the diagnosis of the projekt together with the object of the project. The final part contains the very solution of this project with the total resume. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1407
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account